فیلم اول:چان و جیسونگ راضی شدن که با مینهو به کمپینگ برون
فیلم اول:چان و جیسونگ راضی شدن که با مینهو به کمپینگ بروند😊
......
مینهو به جیسونگ زنگ زد تا ببیند بیدار شده است یا نه💤
🐰: وقتی میرفتم خواب بود... اما اگر هنوز بیدار نشده، پس او انسان نیست *😠*
🐿️: *😴*
.......
🐰: *به جیسونگ زنگ میزند* امروز میریم کمپینگ! فقط بیا
🐿: چی؟
🐰: فقط بیا. کاری نداری؟
🐿: نه، کارهای زیادی دارم، باید دراز بکشم و این چیزها
🐰: بیا!
🐿: چه ساعتی بیام؟
🐰: آدرس را برات میفرستم. بعد فوراً راه بیفت
......
🐰: من اینجا میشینم بعد به جیسونگ میگم چادر رو بزنه، این کارها باید به عهده کوچکترها باشد~
......
🐰: با تماشاگران سلام میکنی؟
🐿: این کجا پخش میشود؟ مگر در کانال رسمی ما نیست؟؟
🐰: در کانال رسمی
🐿: پس استِی این رو میبینن! استِی، سلام!~ این منم... من.... *🙂↕️*
🐰: مهمان ناگهانی هان جیسونگ
🐿: من هان هستم، بله
......
: شماره چان روبده...؟
🐰: من و هیونجین شماره رو همین تازگی اضافه کردم *🙂*
🐿️: منم همینطور *🤣*
......
چان تازه رسیده، اما همین حالا میخواهد برود🤣
🐰: اوه، این چانه! چرا تازه الان رسیدی؟
🐺: من رفتم... اینجا خوش بگذرونید
🐿️: نه! باید غذا بخوری
🐰: حداقل سلام کن
🐺: *😒* سلام
.....
گربهها همیشه کنار هستند وقتی موضوع مربوط به مینهو باشد🐈
🐰: اوه، آنجا گربه هست! سلام گربه کوچولو!! گربه چاق و چله~ هرچند فکر نمیکنم آنقدرها هم چاق باشد
.....
چان تلاشش را برای رفتن رها نمیکند😂
🐺: من اصلاً فکر میکردم که این فیلمبرداری شبیه راچا لاگ باشه…
🐿️: اوه، من هم همینطور
🐺: میرم گریم کنم *🚶🏻♂️*
......
مینهو به جیسونگ زنگ زد تا ببیند بیدار شده است یا نه💤
🐰: وقتی میرفتم خواب بود... اما اگر هنوز بیدار نشده، پس او انسان نیست *😠*
🐿️: *😴*
.......
🐰: *به جیسونگ زنگ میزند* امروز میریم کمپینگ! فقط بیا
🐿: چی؟
🐰: فقط بیا. کاری نداری؟
🐿: نه، کارهای زیادی دارم، باید دراز بکشم و این چیزها
🐰: بیا!
🐿: چه ساعتی بیام؟
🐰: آدرس را برات میفرستم. بعد فوراً راه بیفت
......
🐰: من اینجا میشینم بعد به جیسونگ میگم چادر رو بزنه، این کارها باید به عهده کوچکترها باشد~
......
🐰: با تماشاگران سلام میکنی؟
🐿: این کجا پخش میشود؟ مگر در کانال رسمی ما نیست؟؟
🐰: در کانال رسمی
🐿: پس استِی این رو میبینن! استِی، سلام!~ این منم... من.... *🙂↕️*
🐰: مهمان ناگهانی هان جیسونگ
🐿: من هان هستم، بله
......
: شماره چان روبده...؟
🐰: من و هیونجین شماره رو همین تازگی اضافه کردم *🙂*
🐿️: منم همینطور *🤣*
......
چان تازه رسیده، اما همین حالا میخواهد برود🤣
🐰: اوه، این چانه! چرا تازه الان رسیدی؟
🐺: من رفتم... اینجا خوش بگذرونید
🐿️: نه! باید غذا بخوری
🐰: حداقل سلام کن
🐺: *😒* سلام
.....
گربهها همیشه کنار هستند وقتی موضوع مربوط به مینهو باشد🐈
🐰: اوه، آنجا گربه هست! سلام گربه کوچولو!! گربه چاق و چله~ هرچند فکر نمیکنم آنقدرها هم چاق باشد
.....
چان تلاشش را برای رفتن رها نمیکند😂
🐺: من اصلاً فکر میکردم که این فیلمبرداری شبیه راچا لاگ باشه…
🐿️: اوه، من هم همینطور
🐺: میرم گریم کنم *🚶🏻♂️*
- ۲۹۵
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط