{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بترس از شکستن دلی که جز خودت هیچکی توش نبوده

بترس از شکستن دلی که جز خودت هیچکی توش نبوده
دیدگاه ها (۱)

‏هنوز کلی اشتباه مونده که نکردم !

دختری که از غیرت بدش میادیه جای کارش میلنگه

هربار که میخواهم به سمتت بیایم یادم می افتد که دلتنگـی هرگز ...

خسهً شودم از این جمایه شلوغ ک پشت سرم دروغ میبندنو میان فاز ...

میگه که: لااقل نشکن دلی رو که خودت توش میتپی...(:💔

میگه که: لااقل نشکن دلی رو که خودت توش میتپی...(: 💔️

حداقل دلی که خودت توش بودیو نمیشکستیبی وفاا 😢😢🖤🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط