ریاضی عزیز!!!!
ریاضی عزیز!!!!
قبول کن که x رفته و دیگه
بر نمیگرده.........
اینقدر از ما نخواه کهx رو واست
پیدا کنیم!!
سعی کن به زندگیت بدون اون
ادامه بدی........
قبول کن که x رفته و دیگه
بر نمیگرده.........
اینقدر از ما نخواه کهx رو واست
پیدا کنیم!!
سعی کن به زندگیت بدون اون
ادامه بدی........
- ۳.۹k
- ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط