امروز تو تاکسی بودیم رانندهه رفت
امروز تو تاکسی بودیم رانندهه رفت
بنزین بزنه
با یه راننده دیگه دعواش شد!!
یارو به راننده ما گفت؛
« تو مسافر کشی»؟!...... تو عن کشی..!!
ما ۴ تا تو ماشین::::
..........................................................
پشت چراغ قرمز داشتم آهنگ جدید
شادمهر رو گوش میدادم
وسط آهنگ گفت مگه میشه....
همه برگشتن سمت من گفتن؛
مگه داریم!!
با کیا تشکیل جمعیت دادیم
شدیم هفتاد میلیون نفر................
بنزین بزنه
با یه راننده دیگه دعواش شد!!
یارو به راننده ما گفت؛
« تو مسافر کشی»؟!...... تو عن کشی..!!
ما ۴ تا تو ماشین::::
..........................................................
پشت چراغ قرمز داشتم آهنگ جدید
شادمهر رو گوش میدادم
وسط آهنگ گفت مگه میشه....
همه برگشتن سمت من گفتن؛
مگه داریم!!
با کیا تشکیل جمعیت دادیم
شدیم هفتاد میلیون نفر................
- ۱.۵k
- ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط