{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو مجید خراطها گوش میدی

تو مجید خراطها گوش میدی
من کارم شده ونتونز
دیدگاه ها (۱)

وفا...وفای سگ

چقدر خوبه عشقت تحمل دیدن ناراحتیتو نداشته باشه

عشقنه...مرسیخودم یکی دارم با دنیام عوضش نمی کنم

خوشحالی یعنی این

سلطان غم ....مجید خراطها 😔

سلطان غم مجید خراطها 😔

سلطان مجید خراطها 💕❤️🌹فالو =فالو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط