اجباری ازدواج
اجباری ازدواج
P:1
"ویو الیزابت"
۳سال گذشته از ازدواجمون چند روزه مامان بابای تهیونگ میگه بچه دار بشین من نمیخوام بچم عین من بدبخت بشه نمیدونم چرا ازدواج کردیم عشقمون تمام شد هوففففف امروز بعد شرکت باید برم کافه با آلما قرار دارم هوففففففف رفتم در اتاقشو زدم
_بیا تو
+بیا صبحونه آجوما درست کرده
_باشه برو میام
رفتم پایین و دیدیم آجوما کلی چیز میز مثل همیشه درست کرده و خدمتکارا دارن میارن میزارن روی میز همیشه کارشه(خدا بده شانسسسسس)نشستم و یک خوروه غذا خوردم و بعدش اقا اومد خکرد(هوششششش بیشعوررررر) خورد و حرفی که زد موندم
_الیزابت؟؟
+بله؟
_امشب مهمونی برای مافیا هاست همه هستن تو هم بیای
+چرا؟
_چون زن های مافیا ها باید باشن
+باشه..امممم...من امروز با آلما قرار دارم بعدش میام خونه
_باشه
رفتم لباس پوشیدم سوییچ برداشتم رفتم شرکت شرکتی که از بچگی مال منه رییسش منم به لطف مامانم اینشکلی مونده هوففف رفتم داخله دفتر و کار شروع شد
" ویو پایان ساعت کاری"
تمام شد هوففففف رفتم کافه روبه روی و آلما رو دیدم چه زود اومده بود واییی خیلی قشنگ شده
+سلام رفیق خودممم
علامت آلما:÷
÷سلام نینی چطوری؟
+خوبم تو چطوری؟
÷منم خوبم
"ویو ویلیام"(نویسندهههه)
نوشیدنی سفارش دادن ولی فارق از اینکه الیزابت نمیدونست شوهرش داره نگاش میکنه....
#کمپانی_ویکتور
P:1
"ویو الیزابت"
۳سال گذشته از ازدواجمون چند روزه مامان بابای تهیونگ میگه بچه دار بشین من نمیخوام بچم عین من بدبخت بشه نمیدونم چرا ازدواج کردیم عشقمون تمام شد هوففففف امروز بعد شرکت باید برم کافه با آلما قرار دارم هوففففففف رفتم در اتاقشو زدم
_بیا تو
+بیا صبحونه آجوما درست کرده
_باشه برو میام
رفتم پایین و دیدیم آجوما کلی چیز میز مثل همیشه درست کرده و خدمتکارا دارن میارن میزارن روی میز همیشه کارشه(خدا بده شانسسسسس)نشستم و یک خوروه غذا خوردم و بعدش اقا اومد خکرد(هوششششش بیشعوررررر) خورد و حرفی که زد موندم
_الیزابت؟؟
+بله؟
_امشب مهمونی برای مافیا هاست همه هستن تو هم بیای
+چرا؟
_چون زن های مافیا ها باید باشن
+باشه..امممم...من امروز با آلما قرار دارم بعدش میام خونه
_باشه
رفتم لباس پوشیدم سوییچ برداشتم رفتم شرکت شرکتی که از بچگی مال منه رییسش منم به لطف مامانم اینشکلی مونده هوففف رفتم داخله دفتر و کار شروع شد
" ویو پایان ساعت کاری"
تمام شد هوففففف رفتم کافه روبه روی و آلما رو دیدم چه زود اومده بود واییی خیلی قشنگ شده
+سلام رفیق خودممم
علامت آلما:÷
÷سلام نینی چطوری؟
+خوبم تو چطوری؟
÷منم خوبم
"ویو ویلیام"(نویسندهههه)
نوشیدنی سفارش دادن ولی فارق از اینکه الیزابت نمیدونست شوهرش داره نگاش میکنه....
#کمپانی_ویکتور
- ۱۶۶
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط