بسم الله الرحمن الرحيم
بسم الله الرحمن الرحيم
انواع کتاب :
کتاب، در معنای متعارفش وشته است اما هر کتاب، قلم خود، جوهر خود و صفحه خود را دارد.
-کتابی است به نام فاتحةالکتاب. آن کلید فهم آنچه که در پی می آید است و تا آن دانسته نشود مابقی کتاب نیز به درستی دریافت نخواهد شد.
-کتابی است به نام ذلک الکتاب. از آن به ذلک - ضمیر دور یاد کرده زیرا تا از پوسته ذهنی خود بدر نیایی آن را درنیابی.
-کتابی است به نام ام الکتاب. آن، سرچشمه و اصل و منشاء جریان حیات، و دارای فرمولی واحد است.
-کتابی است به نام کتاب کبیر. آن تمامیت هستی با همه عوالم دیده و نادیده اش است.
-کتابی است به نام کتاب صغیر. آن وجود انسان با تمامی کالبدهایش است که خود نمونه کوچکتری از همان کتاب کبیر است.
-کتابی است به نام کتاب مرقوم. آن دارای رقم است. با رقم است. رمزی است. و در آن ریز و درشت محاسبه گشته است.
-کتابی است به نام کتاب مسطور. آن دارای سطر است. مشروح است. شرح ماوقع است. مرقوم و مسطور بر ساختار ژنتیک مادی و معنوی آدمی تاثیری مستقیم دارند.
-کتابی است به نام کتاب مبین. آن کتابی روشنگر و در عین حال قابل رؤیت است. زنده است و می توان از حالات و کیفیاتش، دیگر کتب را دریافت. از آن به انسان کامل یاد کرده اند…
انواع کتاب :
کتاب، در معنای متعارفش وشته است اما هر کتاب، قلم خود، جوهر خود و صفحه خود را دارد.
-کتابی است به نام فاتحةالکتاب. آن کلید فهم آنچه که در پی می آید است و تا آن دانسته نشود مابقی کتاب نیز به درستی دریافت نخواهد شد.
-کتابی است به نام ذلک الکتاب. از آن به ذلک - ضمیر دور یاد کرده زیرا تا از پوسته ذهنی خود بدر نیایی آن را درنیابی.
-کتابی است به نام ام الکتاب. آن، سرچشمه و اصل و منشاء جریان حیات، و دارای فرمولی واحد است.
-کتابی است به نام کتاب کبیر. آن تمامیت هستی با همه عوالم دیده و نادیده اش است.
-کتابی است به نام کتاب صغیر. آن وجود انسان با تمامی کالبدهایش است که خود نمونه کوچکتری از همان کتاب کبیر است.
-کتابی است به نام کتاب مرقوم. آن دارای رقم است. با رقم است. رمزی است. و در آن ریز و درشت محاسبه گشته است.
-کتابی است به نام کتاب مسطور. آن دارای سطر است. مشروح است. شرح ماوقع است. مرقوم و مسطور بر ساختار ژنتیک مادی و معنوی آدمی تاثیری مستقیم دارند.
-کتابی است به نام کتاب مبین. آن کتابی روشنگر و در عین حال قابل رؤیت است. زنده است و می توان از حالات و کیفیاتش، دیگر کتب را دریافت. از آن به انسان کامل یاد کرده اند…
۴۴۱
۲۳ مهر ۱۴۰۳
دیدگاه ها
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.