{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پارت ۳۱

پارت ۳۱

جولیا

جوری که استیسی پرید پایین فکر کنم نه واسه اون ماتحت مونده باشه ن واسه سونگری کمر دلم براش سوخت(حقشه)
اسی تکون خورد و چشاشو باز کرد
بچه هارو صدا زدمسارا معاینش کرد و گفت فقط یکم بدنش ضرب دیده ولی سونگری دستش و پاش شکسته(اخ دلم خنک شد)

استیسی

بعد از معاینه های سارا پاشدم و خمیازه کشیدم
کامیلا:استیسی خدایی چه فکری کردی اونجوری پریدی پایین?
من:وایی نمیدونی چه کیفی داد
جسی بل:و البته استخونای اون بدبختم خورد شد همین
اما:تا اون باشه مثل چی رو اب نخوابه
اسی:میگن حرف راستو از بچه بشنو
اما:اوی میزنم بی هوش بشی هااا دو روز بی هوش بودی راحت بودیم
و رفت
جسیکا:الکی میگه اسیروز اول از بالا سرت تکون نخورد
اسی:ناموسا?(ن الکی میگه)
و رفتم پیش اما

کامیلا

واس چی رفت پیش اما? من فضولیم گل کرده رو به بچه ها گفتم:بچه ها?این اسی تا الان داشت میمرد
جولیا :دور از جون
کامیلا همون و ادامه داد:واس چی رفت پیش اما بیاین بریم ببینیم چی میکنن(فوضول)
سارا:مگه ما فضولیم?(حرف راستو از بچه بشنو)
کامیلا و جسیکا وجسی بل پاشدن رفتن فوضولی.

اما

ناراحت شدم که اصلا اهمیت نداد تو اون دوروز چقدر نگرانش شدیم اه اون یه بی احساسه داشتم تو ذهنم به اسی فوش میدادم که یکی از پشت بغلم کرد اول ترسیدم ولی بعد دیدم خود اسکلشه
اسی یه بوس آبدار (ازون مامان بزرگی ها)گذاشت رو گونم
من:اوه مای گاد تو بالاخره بوس کردی
همون جوری اسی از پشت بغلم کرده بود که صدای سرفه اومد
برگشتیم دیدیم حب دراگون و دسونگ دارن نگامون میکنن
من خجالت کشیدم ولی مگه این استیسی خجالت میدونه چیه
دسونگ:راحتیت فرزندانم
اسی: ن مزاحم شدید
جی دراگون:ما میریم به کارتون برسید و اروم ادامه داد در ضمن بچه های گروهتون دارن فوضولی میکنن
اسی:از کی?
جی دراگون :الان اومدن
اسی :دارم براشون
رفتم از تو کمدم یه جعبه کادو که برای اما گرفته بودم رو اورم و نقشمو برای اما و دسونگ و جی دراگون توضیح دادم
تایید کردم و نقشه شروع شد
جی دراگون : اما بازش کن دیگه
اما:چی
اسب:زیپشو باز کن ببینیم ماهم اون تو رو
اما:اخه زشته
جی:چی زشته باز کن سلیقه اسی رو ببینیم دیگه
دسونگ :باز کن ببینیم چقدر ارزش داره

جسیکا

جاااانم اینا چی میگفتن
کامیلا خونش به جوش امد و رفت جلودر و گفت:اینجا چه خبره
اسی:برا اما کادو گرفتم داره بازش میکنه جی دراگون و دسونگ هم بودن همین
جسی بل :ولی اون گفت زیپشو بکش پایی
دسونگ :خب ببین گیفش زیپ داره دیگه

استیسی

یعنی کارد میزدی خونشون در نمیومد اینم تلافی فال گوش واستادنه دیگه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂منحرفم عمه هاتونه
دیدگاه ها (۹)

برای شوگا دست بزنید حالا دست دست دستمن همین الانشم به اکسیژن...

شما این مصاحبه رو دیدید؟جوابش چیه؟

تائو به ما هم انرژی بده

ما که روشنایی ندیدیم 😦 #خاص #عکس_نوشته_عاشقانه

پارت چهاردهم

پارت دوازدهم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط