زندگی """""""""""""""
زندگی """""""""""""""
باید با همه مشکلات فائق امد .
خیلی صورتشان با سیلی سرخ نگه میدارند .
زندگی برای همه مشکله . <البته این مشکل برای سرمایه دار جماعت نیست >
چون برای این قشر فرقی نمیکنه . چون از صدقه سر خیلی از نادار ها دار ا شده
بپرسید از کجا اوردی !!!!؟
باید با همه مشکلات فائق امد .
خیلی صورتشان با سیلی سرخ نگه میدارند .
زندگی برای همه مشکله . <البته این مشکل برای سرمایه دار جماعت نیست >
چون برای این قشر فرقی نمیکنه . چون از صدقه سر خیلی از نادار ها دار ا شده
بپرسید از کجا اوردی !!!!؟
- ۱۳۲
- ۰۲ شهریور ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط