{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب اینجا اینجوریه که کای میگه که ا/ت النا بهم گفت که اسپا

خب اینجا اینجوریه که کای میگه که ا/ت النا بهم گفت که اسپانیایی بلدی ا/ت هم میگه آره بلدم بعد کای میگه میتونی به اسپانیایی یه چیزی بگی بعد ا/ت به اسپانیایی میگه دوستت دارم بعد النا میشنوه خندش میگیره بعد کای هم میگه اوه واو این خیلی خوب بود یه همچین چیزی و میگه چی گفتی و ا/ت هم میگه گفتم امروز عالی به نظر می‌رسی که بعد النا میگه که ا/ت کای بهم گفته بود که به اسپانیایی مسلطه..🤡😬
*سر ا/ت رو شیره مالیدن ازش اعتراف بگیرن آی آی بی ادبا*
دیدگاه ها (۱)

صورتیییی..*وایب قشنگی میده..😐*

🤣🤣🤣🤣🤣سممممم

فیک { من کی هستم؟ } 𝗉.𝟣𝟤 فلش بک صبح : لونا : ا/ت؟ ا/ت؟ پاش...

Love in the dark②④ا/ت: خونه دوستم نزدیکه خیابون بعدی هست میر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط