{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاشقم عاشق کی ؟ عاشق کسی که منا از خودم بیشتر دوست

داشته باشه و اگر ناراحت بشم با تمام وجودش آرومم کنه
خب اگر باهات قهر کنه چی ؟
اون عشق نیست کسی واقعا عاشقه هیچ وقت کاری را نمیکنه که باعث ناراحتی من بشه .........!
دیدگاه ها (۱)

قلب آجی اینه که گفتی ؟

اینم ی کی دیه 😉❤

عاشق شو بهترین لذت زندگی را میبری البته ‌کسی که لایق

شبتون عاشقانه شب همگی بخیر 😍😍😍

هشتمین_آرزوپارت2:ویو ات:بعد از اون حرف تهیونگ خیلی ناراحت شد...

╭╌┄ Illegal marriage┄┉✿┉┄ ۷۱ ایزابلا ب...

پارت هشتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط