{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاشق شو بهترین لذت زندگی را میبری البته ‌کسی که لایق

قلبت باشه نه اونا کوچک شمارد 😍😍😍😍😍😍😍
دیدگاه ها (۲۵)

عاشقم عاشق کی ؟ عاشق کسی که منا از خودم بیشتر دوست

قلب آجی اینه که گفتی ؟

شبتون عاشقانه شب همگی بخیر 😍😍😍

صبح عالی متعالی پاشید تنبلا من ساعت ۶ بیدار شدم شما

از لذت های کوچک زندگیتون به بهترین نحو ممکن استفاده کنید🥹🤍

پول لایق این نیست که هدف زندگی باشه🤍✨#رهبر_شهیدم❤️‍🩹🕊

وقتی قهوه میخوری از تلخیش لذت میبری اما وقتی بادوم میخوری اگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط