{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قلب آجی اینه که گفتی ؟

دیدگاه ها (۷)

اینم ی کی دیه 😉❤

وای یادش بخیر اگر ی قسمتش نمیدیدم تا ساعت یک بیدار

عاشقم عاشق کی ؟ عاشق کسی که منا از خودم بیشتر دوست

عاشق شو بهترین لذت زندگی را میبری البته ‌کسی که لایق

مهم نیست پشت سرم چیا گفتی...مهم اینه که وجودشو نداری بیای تو...

مشکل اینه که فکر می‌کنی همه قلب تورو دارن.❤️‍🩹

برای اجی شینوبو و اجی میتسوری

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط