{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنها راهم برای اینکه کسی نفهمه چمه خفه کردن خودمه

تنها راهم برای اینکه کسی نفهمه چمه خفه کردن خودمه
باید همون روز که استخر بودم خودم رو خفه میکردم و مطمئنم که کسی هم متوجه و نگرانم نمیشد تو اون جمع نکبت
این طوری بقیه میگن فقط اب رفته تو سینش و چیزیش نبوده . پس یعنی امنترین کاره
دیدگاه ها (۳)

جاوی رو با الگا تغییر دادیم بردیمش سلمونی راضی راضی

امیلی قانوم

قدیمی با الگاااااااا

My friend ♡:)part.10._..نه ندارم..《حرفشو قطع کرد 》+..خیلی خب...

فیکشن فیک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط