{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط باید شنونده خوبی باشیم:)✨️

فقط باید شنونده خوبی باشیم:)✨️
دیدگاه ها (۱۴)

حرفش حقق:)👌🏻✨️

ولی آهنگای jony خیلی قشنگه:))🎶

صدای قلبمو میشنوی🌝✨️

اونا فقط دلشون شکسته بود🙂💔

میدونم کسی نمیخواد ولی...

چه خوبه گوش شنونده داشته باشیم بدون قضاوت...👌🤍#امید #امیدوار...

دعای برای فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط