{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صدای قلبمو میشنوی🌝✨️

صدای قلبمو میشنوی🌝✨️
دیدگاه ها (۱۷)

فقط باید شنونده خوبی باشیم:)✨️

حرفش حقق:)👌🏻✨️

اونا فقط دلشون شکسته بود🙂💔

اما خود واقعیم...🌚🚬

.توافقتون ناراحت نشه...آقای قالیباف، صدای مردم رو میشنوی؟صدا...

صدامو میشنوی؟ :))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط