{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اونا فقط دلشون شکسته بود🙂💔

اونا فقط دلشون شکسته بود🙂💔
دیدگاه ها (۹)

صدای قلبمو میشنوی🌝✨️

فقط باید شنونده خوبی باشیم:)✨️

اما خود واقعیم...🌚🚬

متاسفانه همشون رو تجربه کردم:))

چطور دلشون میاد؟....

قربونش بشممم خیلی گناه داره

مترسکها هم دلشون پره😐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط