{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو این دنیا اگه آدمی درو نبود باید تعجب کرد.

تو این دنیا اگه آدمی درو نبود باید تعجب کرد.
دیدگاه ها (۱)

واقعا این روزا حالم بده و درون خودم نگهش میدارم . کسی نمی دو...

ما قراره ۲۳ خرداد برای آخرین بار همو ببینیم 😭😭😭😭

من :

و حقیقت اینه که کسی منو دوست نداره ....

برا همین میگم باید اول درو قفل کرد🥸

⊹ تو این دنیا هیچکس جایی که باید باشه نیست.ֹ ִ ˖࣪

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط