{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من :

من :
دیدگاه ها (۰)

تو این دنیا اگه آدمی درو نبود باید تعجب کرد.

واقعا این روزا حالم بده و درون خودم نگهش میدارم . کسی نمی دو...

و حقیقت اینه که کسی منو دوست نداره ....

هه😏

جرررر🤣🤣🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط