{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واسه خداحافظی باهاشون زود نیست؟! 🤍🥯

واسه خداحافظی باهاشون زود نیست؟! 🤍🥯
این همه خاطره کجا بره؟! 🙉
من هنوز صدای خاطراتم پای وحشی رو میشنوم🌝🦋
من هنوز منتظرم آلاز تر بزنه یامان بره جمع کنه🥲🩵
چرا تموم شدیم😭😭😭😭❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥
این سریال فراموش نمیشه🦋🤍
دیدگاه ها (۹)

شاید دیگه فرصت نبود عاصی کز🔑😮‍💨🥲ولی اگه آلاز میرفت 🫥🤍

ولی خیلی درد داره🖇❤️‍🩹

فراگمان اول قسمت 50 سریال وحشی

دستمال معروف هالیت😂🔥

عاشقت نیستم 🥀پارت 7شوتو میدوریا رو روی تخت میندازه و لباس ها...

تغییر وایب مودی ام ؟؟؟؟؟نه بابا🤣🤣💔

عامم خب نمیدونم...ولی یه تصمیم گرفتم اینکه برام مهم نباشهتمو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط