تو این برنامه کای رو پایه سهون بود یوهو میان تو و اون خان
تو این برنامه کای رو پایه سهون بود یوهو میان تو و اون خانومه میگه شما باهمین؟
بعد سکای این مدلی بودن که نههههه چی میگی ما اصلا کره ای بلد نیستیم حرف بزنیم اصلا این کیه کنار من نمیشناسمش👀
بعد سکای این مدلی بودن که نههههه چی میگی ما اصلا کره ای بلد نیستیم حرف بزنیم اصلا این کیه کنار من نمیشناسمش👀
- ۱.۳k
- ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط