{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سطح درک مردم پایینه تو خودت رو اذیت نکن

لایک فالو فراموش نشه. یه کامنتمون نشه ؟؟
دیدگاه ها (۰)

فقط بعضی وقتا. فک نکنم

اگه خیال پردازی من نبود توهم آدم خاصی نبودی توی مغز من

ایران ایران ایران و ایران جان

بانو بیلی آیلیش

خدا یا این آرزو ی کنه که قبل از مامان بابام بمیرن

آهنگ های روس خداااااااااااااااااااان

کاش توی یه همچین رویایی بودم(نارنیا و ارباب حلقه ها)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط