{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه خیال پردازی من نبود توهم آدم خاصی نبودی توی مغز من

لایک فالو فراموش نشه. یه کامنتمون نشه ؟؟
دیدگاه ها (۰)

کاش همیشه بارون بیاد.کاشششش

یاد اون رفیقم افتادم که ویدئو رو قراره ببینه

فقط بعضی وقتا. فک نکنم

سطح درک مردم پایینه تو خودت رو اذیت نکن

خدا یا این آرزو ی کنه که قبل از مامان بابام بمیرن

آهنگ های روس خداااااااااااااااااااان

چرا این وسایل آنقدر خوبه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط