{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط بعضی وقتا. فک نکنم

لایک فالو فراموش نشه . یه کامنتمون نشه ؟
دیدگاه ها (۱)

اگه خیال پردازی من نبود توهم آدم خاصی نبودی توی مغز من

کاش همیشه بارون بیاد.کاشششش

سطح درک مردم پایینه تو خودت رو اذیت نکن

ایران ایران ایران و ایران جان

خدا یا این آرزو ی کنه که قبل از مامان بابام بمیرن

کاش توی یه همچین رویایی بودم(نارنیا و ارباب حلقه ها)

چرا این وسایل آنقدر خوبه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط