{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خسته شدم،شدی عذاب قبرم...!🥲🖤

خسته شدم،شدی عذاب قبرم...!🥲🖤
دیدگاه ها (۳)

نمون حتی یه ساعت پیش من...!😒🖤

رفت کوتاه کرد...!🥲

سخته خوو ازت خیانت،بینم...!😒🖤

منم بد بودنو بلدم...!😒💔

چه حسی داره... که الان وابسته ی افکار عذاب آور و درد شدی؟

ترکیب دونفره مون توی یه قاب

خسته شدم ؛

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط