{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سخته خوو ازت خیانت،بینم...!😒🖤

سخته خوو ازت خیانت،بینم...!😒🖤
دیدگاه ها (۱)

خسته شدم،شدی عذاب قبرم...!🥲🖤

نمون حتی یه ساعت پیش من...!😒🖤

منم بد بودنو بلدم...!😒💔

یا خود زنی مُکُنم،یا خود خوری خودکشی... :)🥺💖

واقعا سخته که خیانت نکنه💔🖤❤️‍🩹♡ ㅤ  ❍ㅤ     ⎙ㅤ   ⌲ ˡᶦᵏᵉ  ᶜᵒ...

مگه میشه نخندیدد خوو✨😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط