{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بدترين درد وقتيه كه لبخند ميزنى تا جلوى ريختن اشكات رو بگ

بدترين درد وقتيه كه لبخند ميزنى تا جلوى ريختن اشكات رو بگیری...!🖤🥀
دیدگاه ها (۰)

دلبر نمیاد کِ بمونه !!، میاد کِ بره..اسمش روشه..دِل،بَر ((:🖤

[ من چنانم که محال است کسی "درڪ" کند! ]

‍‍شیطان حق داشتآدما ارزش پرستیدن ندارن..... ..

~["میخندَم بِه جَهانی کِه غَمش رٰا بِه رُخ مٰا میکِشَد!:)"]

تو زندگی شکست وجود نداره *

من هیچوقت لبخند نمیزنم.... یا میخندم، که دندونام معلوم میشهی...

وقتی حتی کارهای ساده هم سخت میشن… 😔https://digiform.ir/w1970...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط