{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‍‍شیطان حق داشت

‍‍شیطان حق داشت
آدما ارزش پرستیدن ندارن...




.. ..
دیدگاه ها (۱)

بدترين درد وقتيه كه لبخند ميزنى تا جلوى ريختن اشكات رو بگیری...

دلبر نمیاد کِ بمونه !!، میاد کِ بره..اسمش روشه..دِل،بَر ((:🖤

~["میخندَم بِه جَهانی کِه غَمش رٰا بِه رُخ مٰا میکِشَد!:)"]

من غمگین ترین دختر شوخ دنیام👩‍🦯🖤

میدونی چیه ادما ارزش همدیگرو ندارن ولی فاز درک کردن میگیرن

یه فالو به خالمون نرسه¿https://wisgoon.com/sonia_ho(بین خودم...

آدم ارزش دنبال کردن هم ندارن ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط