{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلبر نمیاد کِ بمونه !!

دلبر نمیاد کِ بمونه !!
، میاد کِ بره..
اسمش روشه..دِل،بَر ((:🖤
دیدگاه ها (۰)

[ من چنانم که محال است کسی "درڪ" کند! ]

اونی که نمیدونست واسه کدوم غمش گریه کنه (: قهقه زد(:

بدترين درد وقتيه كه لبخند ميزنى تا جلوى ريختن اشكات رو بگیری...

‍‍شیطان حق داشتآدما ارزش پرستیدن ندارن..... ..

دوستان اگه لینک چنل تلگرامم نمیاد براتون بگید بفرستم*🤣💔بازم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط