{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نیازمند یه آدم اینجوری بودم ولی خب بودم...🥲

نیازمند یه آدم اینجوری بودم ولی خب بودم...🥲
دیدگاه ها (۵)

باید بودی و چشامو میدیدی..:)

پر زدن...💔

رئوف و فایک 🫠⭐

ولی آهنگ های رئوف و فایک تو یه لول دیگس 🎧🎤

یعنی ادم در این حد کص#کش ندیده بودم خب چرااااااااااااا گوزوو...

منم یه روزی با احساسات ترین ادم بودم

ب شدت نیازمند ی نفرم ک اینجوری تحملم کنه"

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط