{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پر زدن...💔

پر زدن...💔
دیدگاه ها (۰)

مود:

🛐

باید بودی و چشامو میدیدی..:)

نیازمند یه آدم اینجوری بودم ولی خب بودم...🥲

حرف زدن از صلح وقتی دستت پر از خونه کاریه که از انسان ها بر ...

تڪ پر ڪسي باشڪہ واســـہ خاطر تــــو بال همہ رو بچـــــــینہ➣...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط