{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدما ذاتشون کثیفه مث هوا تهران🤷‍♀️😔

آدما ذاتشون کثیفه مث هوا تهران🤷‍♀️😔
دیدگاه ها (۰)

افسردگی منو بد زد زمین:)😪

صد سالم جون بکنین بازم زیر مایین پس زور الکی نزن غارنشین🤷‍♀️...

I follow the kings👑

یه ناهارمون نشه؟😂@dream_150 @vina2025@nilia505 @neymar_nj10 ...

آدما ذاتشون کثیفه؛ مث هوا تهران😪

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط