{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من بد نشدم ....

دیدگاه ها (۲)

میگن افسردگی پر خوری میاره منم گوه خوری هاتون میزارم

خداوندا آرامشی عطا کن ...

هرچ تو عصبانیت گفتن باور کنید....🤘

😉😎👌🤘

رو به راه نشدماومدم کربلا ولی سر به راه نشدمــــــــــــــــ...

به کسی وابسته نشدم .....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط