{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگن افسردگی پر خوری میاره منم گوه خوری هاتون میزارم

پای افسردگیتون 🤞👌🤙🤘😂😂
دیدگاه ها (۷)

خداوندا آرامشی عطا کن ...

تنها چیزی که برام مهم نیست....

من بد نشدم ....

هرچ تو عصبانیت گفتن باور کنید....🤘

چرا میگن تنهایی افسردگی میارهولی نمیگن با #همه بودن خرابی می...

میکس ناگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط