{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرچ تو عصبانیت گفتن باور کنید....🤘

هرچ تو عصبانیت گفتن باور کنید....🤘
دیدگاه ها (۵)

من بد نشدم ....

میگن افسردگی پر خوری میاره منم گوه خوری هاتون میزارم

😉😎👌🤘

اون یه درس بوده نه حکم...

یچه ها من ی موتور سوار جنگیلی و اپوری بوگوری دیدم ک چشماش خی...

لوید

⛱ قانون زندگی؛ قانون باورهاست، باور کنید نیروی آدمی بیکران ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط