{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حیف شد اون زمون کاش برگردیم قبل کرونا

لایک فالو فراموش نشه. یه کامنتمون نشه؟
دیدگاه ها (۰)

رویای ما همینه

فانتزیم از بچگی همین بوده و هست

با هرچیزی که استعداد داری از این دنیای فیک بیا بیرون

فکت قوی

خدا یا این آرزو ی کنه که قبل از مامان بابام بمیرن

کاش توی یه همچین رویایی بودم(نارنیا و ارباب حلقه ها)

چرا این وسایل آنقدر خوبه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط