{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رویای ما همینه

لایک فالو فراموش نشه . یه کامنتمون نشه؟؟
دیدگاه ها (۰)

فانتزیم از بچگی همین بوده و هست

یه روزی میرسیم بهش

حیف شد اون زمون کاش برگردیم قبل کرونا

با هرچیزی که استعداد داری از این دنیای فیک بیا بیرون

خدا یا این آرزو ی کنه که قبل از مامان بابام بمیرن

چی بگم والا

وقتی هریپاتر و نارنیا فنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط