{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فانتزیم از بچگی همین بوده و هست

لایک فالو فراموش نشه. یه کامنتمون نشه؟؟
دیدگاه ها (۰)

یه روزی میرسیم بهش

تا کی باید حق گفت

رویای ما همینه

حیف شد اون زمون کاش برگردیم قبل کرونا

خدا یا این آرزو ی کنه که قبل از مامان بابام بمیرن

آهنگ های روس خداااااااااااااااااااان

چرا این وسایل آنقدر خوبه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط