{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب خب خب

خب خب خب

این نامه خداحافظی منه. (:

معذرت میخوام اگر ناخواسته رنجوندمتون یا ناراحتتون کردم باور کنید قصد بدی نداشتم.
توی این چند مدتی که فعالیت کردم سعی کردم بخندونم یا سرگرمتون بکنم اما الان دیگه وقت رفتنم رسیده.

به امید یه روز روشن.
دیدگاه ها (۰)

come now bro...

تلخی عشق شیرین Pt5صبح فردا... ات.. امروز همون روزی بود که زن...

Fate

عشق من p36زدم زیر گریه ا.ت:خوب منه احمق میگی چیکار کنم هان چ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط