{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به خودت افتخار کن که تنها خودت میدونی با چه ترسی از تاریک

به خودت افتخار کن که تنها خودت میدونی با چه ترسی از تاریکی گذر کردی و کسی متوجه بخش تاریک زندگیت نشد! اگه کسی بهت اینو نگفته من امروز اینو میگم که تو فوق العاده ای! چون هنوز زنده ای! یعنی انتخاب کردی زندگی کنی بجای اینکه تسلیم بشی:)
دیدگاه ها (۱)

حس اون زن ایرانی بی حجاب پناهنده رو دارم که توی مسابقات شطرن...

خداوکیلی اگه ملت و دولت و حکومت های غربی شرقی شمالی جنوبی یک...

وایب انیمیشن up

وایب باب اسفنجی:)))

HBD to myyyyy

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط