{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم من واست تنگه؛ اندازه یه تهران...:)

دلم من واست تنگه؛ اندازه یه تهران...:)
دیدگاه ها (۰)

خوردن کیک تولد دیشب برای صبحونه یه فردا جزو بهترین تصمیمات ز...

هع روزگار:)

دلمم واست تنگهاندازه تهران...ممنون میشم فالوم کنید

به بزرگی نه تنها تهران به اندازه ی آسمان دلم برات تنگه.....♡...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط