{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هع روزگار:)

هع روزگار:)
دیدگاه ها (۰)

خوردن کیک تولد دیشب برای صبحونه یه فردا جزو بهترین تصمیمات ز...

دلم من واست تنگه؛ اندازه یه تهران...:)

شاید خودمون تموم شدیم نه غم هامون:) 💔🤏🏻

هرکی تونست، فقط ازم یه تیکه کند:))))

عه وا سلام باجی هع هع هع..

هع هع هیچی توت‌فرنگیم نمیشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط