{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوردن کیک تولد دیشب برای صبحونه یه فردا جزو بهترین تصمیما

خوردن کیک تولد دیشب برای صبحونه یه فردا جزو بهترین تصمیمات زندگیم بوده🙃🤝🏻
دیدگاه ها (۰)

دلم من واست تنگه؛ اندازه یه تهران...:)

هع روزگار:)

شاید خودمون تموم شدیم نه غم هامون:) 💔🤏🏻

امروز تولد کسی که تموم زندگیم پیشش بودبهترین روز سال تولد تو...

کیک تولد به عنوان صبحونه: 🤌🏻🛐⠀⢀⠤⠤⢄⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⠤⠒⠒⢤⠀⠏⠀⠀⠀⠈⠳⡄⠀⠀⡠⠚⠁⠀...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط