{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندگی ما فقط سکانس غمگین داشت💔:)

زندگی ما فقط سکانس غمگین داشت💔:)
دیدگاه ها (۰)

خسته اونیِ ک نمیتونه بخوابِ)

_من دیگه فهمیدم..._ما آمدیم تو این دنیا عذاب بکشیم:(

غمگین ترین سکانس وجود نداره ...همچنان اون سکانس :

غمگین ترین سکانس 💔

گشنگاااا،چرا جدیدنا دپ پسند شدید؟یا آهن پرست؟؟چرا احساس میکن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط