{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

_من دیگه فهمیدم...

_من دیگه فهمیدم...

_ما آمدیم تو این دنیا عذاب بکشیم:(
دیدگاه ها (۰)

زندگی ما فقط سکانس غمگین داشت💔:)

ما شوخی شوخی میخندیم؛ این جماعت جدی جدی فک میکنن، ما خوشحالی...

حالا دیگه وقتشه این دنیا رو به آتیش بکشیم😌🤞🏻#این_دریا_طغیان_...

هعی ....

دوستان من تازه فهمیدم توی این دنیا بدتراز شیطان هم داریم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط