{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر انسانی، یک‌بار برای رسیدن به یک‌نفر دیر می‌کند و پس از

هر انسانی، یک‌بار برای رسیدن به یک‌نفر دیر می‌کند و پس از آن برای رسیدن به کسان دیگر عجله‌ای نمی‌کند.
در کنار ساحل قدم می زدم و میخواستم به جایی دیگر بروم که درخشش چیزی از فاصله دور توجهم را به خود جلب کرد. جلوتر رفتم تا به شی درخشان رسیدم. نگاه کردم دیدم یه قوطی نوشابه است، با خودم فکر کردم، در زندگی چند بار چیزهای بی ارزش من را فریب داده و من را از مسیر اصلی خودم غافل کرده است و وقتی به آن رسیدم دیدم که چقدر بیهوده بوده است،
ولی آیا اگر به سمت آن شیء بی ارزش نمیرفتم، واقعا می فهمیدم که بی ارزش است یا سالها حسرت آن را میخوردم!!

# باارزشترینم
دیدگاه ها (۱)

خیال روی تو درهر طریق همره ماست...#بهترینم

لعنت به کسانی که بچه های مردمو اینجور پرپر کردند...#خاص🥺🥺😭😭😭

تقدیم دلهای عاشقتون رفقا...#خاصترین🦋❤❤🦋

#خاصترین

امدم خانه سر راه  پسرخاله را دیدم و دعوا و کتک کاری حاضر نبو...

پارت ۷ راز ستارۀ درخشان

ان لبخند پریسا که نبض حیات من بود محو شد چشمانش نمیخندید جدی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط