{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش یه نفر بود

کاش یه نفر بود
دیدگاه ها (۰)

سلامتی روزی که خودم سفید بپوشم رفیقام مشکی

دیگه هیچی قشنگ نیست

حس میکنم گم شدم

این اهنگو فقط ما دهه هشتادی ها میفهمیم

کاش هنوزم یه نفر بود...که میفهمید

کاش همه تو زندگیشون یکیو داشته باشن که اینجوری برا دیدنش ذوق...

وای کاش مثل حیونی بود من اولین نفر میشدم میخریدم 🫠🥴

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط