{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حس میکنم گم شدم

حس میکنم گم شدم
دیدگاه ها (۳)

کاش یه نفر بود

سلامتی روزی که خودم سفید بپوشم رفیقام مشکی

این اهنگو فقط ما دهه هشتادی ها میفهمیم

اگه کسی بزاره که میدونم نمیزارن البته مهم نیست دیگه چون هیچو...

حس میکنم گم شدم و تلخ تر اینکه کسی دنبالم نمی گردد...

حس میکنم که دیوونه شدم🤓☝️✨️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط