{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

روزی که من اومدم بارون میبارید..... :)))💔

روزی که من اومدم بارون میبارید..... :)))💔
دیدگاه ها (۳)

ناموسا خیلی خوشگلن فقط ادم کشتن دیگه🎀

دقیقا دقیقا...

🫂🎀:)

بدترین حس ممکن💔:)

>>>>>>>اسلاید اول: وای. . این اولین آهنگ خارجیی هست که من ب...

روزی شاید یه ساعت اومدم ویس.سوال: رنگ موردعلاقتون چیه؟

رها کردن سخت تر از رها شدنه؛کی میدونه آدم چی میکشه تا خودشو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط