بدترین نوع خستگی اینه که ندونی از چی خسته ای اون وقته که
بدترین نوع خستگی اینه که ندونی از چی خسته ای اون وقته که یکی یکی شروع میکنی به حذف کردن همهی چیز هایی که فکر میکنی ممکنه باعثش بوده باشن ولی بازم اون آخرش که دیگه هیچی نمونده باشه میبینی که فقط خودت هستی و خستگیت:)
- ۲.۵k
- ۲۹ شهریور ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط